lørdag, oktober 07, 2006

Home, sweet home!

Da har jeg endelig kommet hjem, etter 13 dager i konstant beveglse rundt i landet. Vi bodde 2 dager i Queenstown og 3 dager i Christchurch, men ellers var det videre hver eneste dag. De fleste dagene var det opp 6.15, alle i bussen til 7.30. Nei, jeg har ikke hoppa i strikk, jeg er rett og slett alt for livredd. Jeg har heller ikke hoppa i fallskjerm, for det ble avlyst tre ganger samme dagen (Teite skyer! Bryr meg vel for f... ikke om vi ikke kan se hvor vi lander, saa lenge noen dytter meg ut av det flyet!). Utrolig skuffende. Fikk derimot oppleve rafting (som ikke var skummelt i det hele tatt), bussturen ut til raftinga (derimot ganske skummel), utallige timer paa buss sammen med en haug soeramerikanere (de danser i midtgangen, men bare foer lunsj. Etter lunsj sover de.), padling i havkajakk, osv osv. Vi var fire nordmenn paa turen, jeg, Paul, Gunnhild og Silje, saa jeg har jabba mer paa norsk siste uka enn i hele aar. Definitivt ikke skuffa over turen! Bilder (har litt for mange av dem) kommer seinere, for foreloepig er de paa laptopen til en anna AFSer. Naa skal jeg puste og proeve aa slappe av litt...

=)

1 Comments:

At 1:47 a.m., Blogger Unknown said...

Pingle.

 

Legg inn en kommentar

<< Home