søndag, september 24, 2006

..og mer pakking..

Nesten ferdig naa! Bare et par timer til jeg drar til flyplassen, og jeg har faatt plass til saa godt som alt i bagen! Naa maa jeg bare finne en eller anna maate aa kjenne igjen en svart trillebag og en svart sovepose som kommer av flyet...

Dessuten har det pluteslig blitt sommer her nede, med 18-19 grader og sol fra skyfri himmel. Undertegnende sitter foran pcen ifoert sommerskjoert og singlet og nyter de aapne vinduene og doerene i huset. New zealandske hus aapnes om sommeren - inne og ute er bare forskjellig gulvkvalitet, hagen er et ekstra rom. Naa skal jeg reise soerover til kaldere stroek, og maa pakke varme vinterklaer, det er nesten litt synd.

Naa blir det 14-dagers bloggtoerke fra min side. Naar jeg kommer tilbake blir det mange fine bilder og utallige bortforklaringer om hvorfor jeg ikke hoppa i strikk..

1 Comments:

At 5:35 a.m., Blogger Unknown said...

Come on, Ragnhild! New Zealanderne oppfant strikkhopping! Du kan ikke kalle deg en EKTE adoptivkiwi før du har prøvd det!

 

Legg inn en kommentar

<< Home