tirsdag, juni 27, 2006

3.19 natt til tysdag...

Eg opnar augene mot nattemoerkret og kulda. Ein einaste tanke i hovudet mitt: "Naa har jeg plukket meg ned en kokosnoett, didli-dii-di, flere store ligger alt paa rad!"

Tusen takk til den idioten som kom paa ein saa irriterande melodi! Tusen takk til det genetiske arvematerialet som forma hjerna mi slik! Tusen takk til Silje-Mari som hadde ein tilbakevendande tendens til aa syngje den songen om og om og om igjen hele ungomskulen! Tusen takk!

PS. Songen er fraa (eller eigentleg ikkje fraa, den berre var med i) Loevenes Konge, der Zaz syng han for Scar like foer Scar slengar eit bein etter han.

2 Comments:

At 12:56 a.m., Blogger Unknown said...

Feil; Sangen stammer fra Monty Python, men den norske oversettelsen finner du vel ikke noe annet sted enn i Løvenes Konge...


I've got a lo-ve-ly bunch of coconuts (They're lovely!)
There they are a standing in a row.
(One, two, three, four)
Big ones, small ones, some as big as your head
(And bigger)
Give 'em a twist, a flick of the wrist, thats what the showman said.


Gjett hvem som skal på avsluttende AFS-leir imorgen! :S

 
At 10:20 p.m., Blogger Kiwi-88 said...

Og tusen takk igjen! Visste at den var paa engelsk egentlig, men bare fordi vi ble tvunget til aa synge den i engelsktimene paa ungdomsskolen (noe jeg egentlig vil kategorisere som blasfemi...)

Lykke til paa leir, lykke til paa flytur (selv om den ikke er saa lang), lykke til med hele avskjedesseansen, lykke til med Norge! Si hei til fedrelandet for meg!

...hvilken klasse skal du gaa i til hoesten, forresten? Bare lurer.

 

Legg inn en kommentar

<< Home