lørdag, mai 20, 2006

Aviser paa nett

Rart hvor fjern jeg har blitt til den norske nyhetsjungelen naar jeg befinner meg paa denne kanten av kloden. Avisene her er skummelt saklige og utenrikssidene handler stort sett om ting som foregaar i Australia, med innslag av Storbrittania, USA og Irak. Det blir ikke til at jeg sjekker nettavisene paa langt naer ofte nok, men her er et sammendrag av hva jeg har funnet ut i dag:

-Norske idol er nok en gang overstaatt, og vinneren blir nok engang referert til med fornavn, denne gangen heldigvis uten forstavelsen idol-. Tok meg omtrent 10 minutter aa fatte hvem i huleste denne personen var.
-USA har endelig faatt et offentlig spraak! Og de snakker...ENGELSK! Nei, hvem skulle ha trodd det?
-Russetida er over. Merka ikke at den hadde begynt, engang...
-Foerste isbjoern observert paa det norske fastlandet paa 50 aar!
-Bush stoetter nok et teit lovforslag mot homofile partnerskap.
-Det er nesten sommer! URETTFEIGT!

2 Comments:

At 11:07 a.m., Blogger Unknown said...

Du har til og med gått glipp av Melodi Grand Prix! Hele Island satt klistra til TV-skjermene! Trodde nordmenn var fanatiske, jeg...

 
At 1:28 a.m., Blogger Viel said...

Heheh, genial post. =D

 

Legg inn en kommentar

<< Home