onsdag, juni 21, 2006

Morgenstund har hoggtenner...

Eg har funne ein ny maate aa faa meg ut av senga om morgonen paa:

1-Sette alarmen paa mobilen paa vekking med 2 minutt slumreintervall.
2-Grabbe tak i telefonen med ein gong han ringer og trykkje paa den stoerste og beste knappen eg finn.
3-Ikkje legge mobilen tilbake paa nattbordet slik eg brukar, men halde han i handa medan eg sovnar igjen.
4-Vakne av at alarmen gaar av for andre gong, trykkje paa stoerste og beste knappen eg finn.
5-Sleppe mobilen ned mellom senga og veggen, vel vitande om at alarmen, med full vibrering paa parkettgolv, kjem til aa gaa av om to minutt.

Denne framgongsmaaten foerar til ei relativt frisk oppvakning i sjutida ein maandags morgon, med halve meg under senga i haap om aa finne mobilen fortast muleg. Hadde for ein gongs skuld god tid til frukost, men eg fryktar at for mange repetisjonar ikkje er godt for den mentale helsa.

1 Comments:

At 9:27 p.m., Blogger Kiwi-88 said...

Vel, kan ikkje heilt seie at vinter med 12 grader er heilt vinter for meg. Dessutan er det 2 veker midtaarsferie no, og ikkje mange vekene til sommarferien min byrjar i november, saa eg skal nok overleve.

 

Legg inn en kommentar

<< Home