mandag, november 27, 2006

Ingentingdag med norsk middag

Joda, har saa langt gjort saa godt som ingenting i hele dag. Har gjort unna en gigantisk klesvask, rydda kjoekken og bad. Flytta litt paa noen papirer inne paa rommet mitt, etter mine standarder kan vel det defineres som rydding. Naa hoerte jeg akkurat et stort kraesj ute i hagen, og det betyr at det teite klestoerkestativet har velta igjen, for tredje gang. Litt vind i dag.

Har kommet fram til konklusjon paa norsk middag: Kjoettkaker. Med kokte poteter, gulrot, brunsaus og kaalstuing. Og noe tyttebaersyltetoeyaktig jeg fant i et skap paa kjoekkenet. (Tja, har ihvertfall riktig farge...) Med mine matlagingsferdigheter er dette litt av en oppgave, lurer paa hvor mange ganger jeg nesten kommer til aa sette fyr paa kjoekkenet denne gangen... Lurer ogsaa paa om vertssoestra mi kommer til aa ville spise noe av det, for hun er utrolig fin paa hva hun liker og ikke. Brunsaus er vel kanskje ikke ny favoritt heller. (Kan vaere vanskelig aa overbevise folk om at det faktisk skal smake brent.) Tja, dette kan bli interessant.

Ellers ikke mye. Utrolig uinteressant, egentlig. Skriver vel mest fordi jeg ikke har lyst til aa rydde rommet... =)

4 Comments:

At 12:15 a.m., Anonymous Anonym said...

Hvordan gikk det med middagen?

 
At 10:23 a.m., Blogger Kiwi-88 said...

Joda, veldig vellykka, faktisk! Enkelte andre medlemmer av familien var litt i tvil om brunsaus faktisk skulle se saa forjaevlig ut, men alle sammen spiste opp maten sin og sa det var veldig godt!
=)
Hvem er du, forresten?

 
At 11:03 p.m., Anonymous Anonym said...

Vil du vite det, egentlig?
Skal hilse fra Nemi og Fresia.

 
At 9:48 a.m., Blogger Kiwi-88 said...

Ok, mamma. Skjoente vel egentlig det... =)

 

Legg inn en kommentar

<< Home