tirsdag, juli 25, 2006

Selvdisiplin

Oki, naa har bloggen vaert mer eller mindre ute av drift ei stund, skal skjerpe meg med skrivinga naa.

Saa hva har hendt siden siste post?
Jeg har hatt litt mer ferie.
Vertsmora mi kjoepte en 10-kilos sekk med kumara (soetpotet) paa tilbud, saa menyen har vaert en variasjon over kumara.
Sonja har dratt hjem til Tyskland, noe som betyr mange faerre meldinger sendt fra mobilen min og dermed en del penger spart (det er den eneste positive delen jeg kan finne).
Ferien er over.
"Vinteren" er derimot ikke over, fremdeles kaldeste paa 40 aar (fremdeles rundt 12 grader).

Og forresten, sjekk ut hjemmesida til musikklinja!

1 Comments:

At 6:05 a.m., Blogger Unknown said...

Yo ho!
En liten hilsen fra en tilbakevendt nordmann! Hvor mye gjenstår av eventyret for deg nå? Her har det nettopp vært sommerleir og jeg er kommet hjem full av engasjement! Imorgen skal jeg aksjonere i dagligvarebutikkene med
PostIt-lapper mot Israel... www.boikottisrael.no
Håper du koser deg nesten i hjel der nede i vinter-Kiwiland!

 

Legg inn en kommentar

<< Home