søndag, august 20, 2006

Veldig morsomt aa vaere 1,80...

Utallige ganger har jeg hoert folk si hvor sjalu de er paa de lange beina mine. "Du har jo modellhoeyde!" Det maa sies: Det er ikke alltid like enkelt aa vaere 1,80.

Det er mange situasjoner der jeg gledelig hadde gitt fra meg 20 cm, som for eksempel klesshopping (hvorfor i helvete lager dem jeans som faktisk ikke naar ned til toppen av stroempene? ) og offentlige transportmidler (du, unnskyld at jeg har knaerne i ryggen paa deg, er ikke mi skyld, det er genene!).
I det siste har mitt langstrakte verdensperspektiv ogsaa gitt meg en grunn til aa frykte offentlige toaletter:

1 Comments:

At 10:58 p.m., Anonymous Anonym said...

Har du blitt 1,80 nå plutselig lille venn??! Dette må kontrollmåles uti januar en gang altså.
Har du forresten tenkt på prøverom i klesbutikker? Syns det er et større problem at døra/forhenget eller hva de nå har slutter midt på puppen, enn at hodet stikker over døra på en do...

Hilsen storesøster

 

Legg inn en kommentar

<< Home